Η Τεχνο-Λογική Θεματογραφία αποτελεί μια προσπάθεια συγκέντρωσης και ταξινόμησης τεχνικών άρθρων και σκέψεων. Απευθύνεται σε μαθητές, φοιτητές, τεχνίτες, μηχανικούς αλλά και σε όλους αυτούς που δημιουργούν με τα χέρια τους, χρησιμοποιώντας το μυαλό τους.

Η ιστοσελίδα δεν έχει κερδοσκοπικό χαρακτήρα και δεν δέχεται διαφημίσεις με χρηματικό αντίτιμο. Επιχειρήσεις, οργανισμοί και επαγγελματίες που θα διαθέσουν τεχνικά άρθρα για την συλλογή μας, μπορούν να προβάλλουν το banner τους επάνω από το αντίστοιχο άρθρο, με παραπομπή στην ιστοσελίδα τους.

Η χρήση της Τεχνο-Λογικής Θεματογραφίας, συνεπάγεται την αποδοχή των κανόνων χρήσης της ιστοσελίδας

Εκκίνηση οχήματος με καλώδια σε 5 βήματα

Ένα αρκετά συνηθισμένο φαινόμενο είναι η μπαταρία του αυτοκινήτου μας να αποφορτίζεται εξαιτίας του ότι ξεχάσαμε κάποια πλαφονιέρα, τα αλάρμ η τα φώτα μας ανοιχτά για μεγάλο χρονικό διάστημα. Είναι πολύ πιθανόν λοιπόν να αποφορτιστεί η μπαταρία του αυτοκινήτου μας, με αποτέλεσμα να ακινητοποιηθεί.
Η μοναδική λύση για να αντιμετωπίσουμε αυτή την κατάσταση, είναι να προμηθευτούμε από κάποιο κατάστημα ένα σετ ανάλογων καλωδίων, το οποίο πρέπει πάντοτε να έχουμε μαζί μας. Πώς όμως χρησιμοποιούμε αυτά τα καλώδια;

ΒΗΜΑ 1.
Πρώτα πρέπει να τοποθετήσουμε το ένα αυτοκίνητο κοντά στο άλλο, έτσι ώστε οι μπαταρίες να έχουν τη μικρότερη δυνατή απόσταση μεταξύ τους. Το αυτοκίνητο με τη φορτισμένη μπαταρία θα πρέπει να έχει τον κινητήρα του σε λειτουργία.

ΒΗΜΑ 2.
Στη συνέχεια, τοποθετούμε το ένα "κροκοδειλάκι" του κόκκινου καλωδίου στο θετικό πόλο της γεμάτης μπαταρίας και την άλλη άκρη του ίδιου καλωδίου στο θετικό πόλο της άδειας μπαταρίας.

ΒΗΜΑ 3.
Τοποθετούμε τη δαγκάνα του μαύρου καλωδίου στον αρνητικό πόλο, πρώτα της γεμάτης μπαταρίας και στη συνέχεια το άλλο άκρο του μαύρου καλωδίου το συνδέουμε σε ένα στερεό μεταλλικό (σε απόσταση 30 πόντων απο τον αρνητικό πόλο) του κινητήρα της αποφορτισμένης μπαταρίας και όχι στον αρνητικό πόλο της αποφορτισμένης μπαταρίας.
Η απευθείας σύνδεση μπορεί να δημιουργήσει έντονο σπινθηρισμό που έχει ως αποτέλεσμα την αποφόρτιση της ισχυρής μπαταρίας, αλλά ακόμη και πιθανή έκρηξή της.

ΒΗΜΑ 4.
Θέτουμε σε λειτουργία το αυτοκίνητο με την άδεια μπαταρία, γυρνώντας το κλειδί στη μίζα και ταυτόχρονα πατάμε ελαφρώς το γκάζι στο αυτοκίνητο του δότη, έτσι που να λειτουργεί ο κινητήρας περίπου στις 2000 στροφές. Το αυτοκίνητο του λήπτη θα πρέπει να πάρει αμέσως εμπρός.

ΒΗΜΑ 5.
Για να αποσυνδέσουμε τα καλώδια, κάνουμε με ακρίβεια την παραπάνω διαδικασία αντίστροφα.

Χρήσιμες συμβουλές

  • Αν κάνουμε την παραπάνω διαδικασία και το αυτοκίνητο δεν πάρει αμέσως εμπρός, τότε πιθανόν να χρειαζόμαστε μία νέα μπαταρία. Δε χρειάζεται να ταλαιπωρήσουμε την μπαταρία του άλλου οχήματος, προσπαθώντας συνέχεια με τη μίζα. 
  • Τα καλώδια που χρησιμοποιούνται πρέπει να έχουν τη σωστή διάμετρο (για επιβατικά αυτοκίνητα 16 mm2) και δεν πρέπει να είναι πολύ μακριά για να μην έχουν μεγάλη απώλεια τάσης. 
  • Κατά τη διαδικασία φόρτωσης, δεν πρέπει να έρθουν τα αυτοκίνητα σε επαφή μεταξύ τους (π.χ. ανοιχτή πόρτα που ακουμπάει στο άλλο όχημα). 
  • Για να φορτίσει η μπαταρία, θα πρέπει να αφήσουμε τον κινητήρα για αρκετή ώρα σε λειτουργία. Δεν πρέπει να τον σβήσουμε αμέσως.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου